August 17, 2003

Pillow Book: Typing with my middle finger

Pillow Book: 2003-08-17

Lieve V,

Morgen hebben we afgesproken. Het is al mijn zesde slapeloze nacht, ik gebruik de hitte als excuus. Je probeerde me te bellen, ik nam op, het was prettig. Ik zei je nochtans weg te blijven. Ik ken mezelf toch? Ik verlaat. Het is iets wat ik doe. Maar we hebben afgesproken, je zet me schaak te zetten met steeds weer de juiste zin, een gebaar, een lachje.

“Wees voorzichtig”, denk ik, dat zou ik je kunnen zeggen. Zo truttig als babyroze, verdomme. Hoezo voorzichtig – oh ze is zo gevoelig, hertenoog, hartepit, christ, ik begin er met mijn middelvinger van te typen verdomme. Deze nonsens moet stoppen, voor ik week word over je, gedaan met de zachtheid: het moet stoppen en wel nu.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home